Alla inlägg under december 2009

Av Sandra - 14 december 2009 20:17

Äntligen kanske den kommer stanna så man får några vinterkänslor. FÖr hittills har det ju bara vart förjävligt.


SKola -> tränat -> legat i badet med ljus -> och städat lite. Nöjd tjej. :P

Sitter nu och kollar på tv:n och hoppas väl att anton inte blir så sen för tänkte nämligen våldgästa han senare och äta upp cheescaken vi gjorde igår och se mer family guy. Laddade precis ner det nyaste avsnittet. Så de gillar vi bara det bli av. :P

Bye

Av Sandra - 10 december 2009 15:06

Hade redovisning idag med girlsen! Och det vart så klockrent. Mycket stolt över oss. Så lärarn ville till och med ha med våran poster till nästa termin och visa upp. Lite stolt blir man ändå ;)


Sitter nu hemma hos mamma och pappa. Sneakar lite mat idag och tvättmaskinen. :) så slipper jag kliva upp kl 6 imorn. Wiie.


Efter skolan idag så vandrade jag och lina på träningen. Oj vad segt de gick idag. Skyller på att benen är mör sen igår.

åh på tal om gårdagen så hade vi myskväll igår. Mamma hade kommit förbi med bullar och mjölk. gott :) och film¨vart de då såklart. Linkan stannade kvar och sov på min soffa som vanligt :) haha rolig hon som tycker en soffa är skönare än en säng.


Imorn är de full huggning. Birsta med mamma sedan hem och städa lite sedan göra mig ordning för julbord :)

Over and out

Av Sandra - 8 december 2009 21:28

Ibland säger man nog liiite för mycket?? Hur ska jag komma ut ur detta nu då? Har ju inte direkt den bästa fantasin nu för tiden heller. Men men något ska jag nog komma på förhoppningsvis!!!


Äter julskum och kollar på tv. Mycke skönt sedan ska jag plugga lite också. Suck.


ne nu börjar det igen


Over andr out

Av Sandra - 7 december 2009 12:34

Sitter med tjejerna på skolan och skriver vårt lilla manus som vi ska ha på torsdag då vi ska redovisa med rollspel. Kan bli mycket intressant.

Veckan som har vart så har jag bott hos mor och far nästan hela veckan. Helgen så i fredags vart det lugn kväll med Linnea och spelade Just dance. så jäkla roligt. :)

Och lördagen så var det vi tjejer hemma hos lina. hon, Madde och Emma skulle ut.. haha åh herregud. Lina hon stod för den underbara underhållningen hon kan jag lova.


Ne hoppas denna vecka går fort :)

Ovido - Quiz & Flashcards